? ??????????????Vintage Ipod? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??316 Grabs Today. 4315 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Stars and Music? ????? ?? ???Rating: 4.8 (35 Ratings)??316 Grabs Today. 7877 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, July 14, 2009

Kawan.....

Kawan? Apa pendapat korang ttg kawan?? aku pun x phm ler kwn zmn skrg...ader mcm jenis kawan..kawan baik..kawan mkn kawan..kawan karib..kawan jd lawan..GGrrrr...apa aku lalut pun tak tau ler..yg pasti aku ni tgh geram + sedih + sayu + pilu + mcm² ler..aper taknyer..cm ner erk aku nk luahkan...erm..yg aku sedih sgt bkn mender..kwn yg aku anggap kawan merangkap akak aku merangkap seangkatan dgnnyer ler...tetiba xmau tegur saper ngan aku..isk...isk...aper ler mlgnyer nasib..ntah aper slh entah aper dosa aku pun x tau. kwn aku ni jenis ader angin pasang surut. kalu dia mood ok n ceria jgn kan aku..semua org d tegur nyer..tapi....Uwaaaa..ntah mengapa....aper aku lalut pun aku tak paham..tp aku nk kongsi yg aku ni sedih bila kwn wat cm tu kat aku.. tak der angin tak der ribut aku pun tak dipandangnya..sayu hati aku..bnyk kali dh kwn² lain bg tau kat aku kwn aku ni ader pesen pelik skit...bla dpt kwn baru kwn lma ditinggalkan...bila kwn baru dh kureng ngan dia..baru dia cari kita balik..hakikatnya begitu la..bkn aku tak masak perangai kwn aku ni..tp aku ni jerr yg jenis pekak kn tinga wat xreti aper org nk kata sbb bg aku kwn ttp kwn biar buruk cm ner pun..tapi....iskk....aku pn pelik...naper aku brasa hati sgt dgn kwn aku yg sorang ni skrg ni. mgkin sbb aku dh rapat n dh biasa bergurau senda kutuk mengutuk tanpa batasan cm adik beradik...bila jadi cam ni kat aku untuk ke berpa kali pun aku tak tau tetiba aku brasa hati lak..isk..aku pun x phm naper aku jd cm ni.. xper la..aku nk wat cm ner org dh tak nk kwn ngan aku...UUUwaaaaaa..tapi apa dosa aku.

1 ulasan:

relevan said...

Cuma kena perlu barhati2 jangan dapat kawan yang makan kawan..