? ??????????????Vintage Ipod? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??316 Grabs Today. 4315 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Stars and Music? ????? ?? ???Rating: 4.8 (35 Ratings)??316 Grabs Today. 7877 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, September 7, 2008

LeTiHNya HaRi Ni..

Salam buat semer....ntah la..hari ni aku rasa cam tak bersemangat jerk...kenapa erk?? aku rasa bosan..rasa gelisah...rasa cam tak tenteram jerk....kenapa erk??? sejak dua menjak ni kepala aku sakit jerk...makan panadol pun tak jalan..still sakit...what happend 2 me??? Nauzubillah...minta simpang malaikat 44..Ya Allah Ya Tuhanku...jauhkan la aku dari sebarang penyakit kritikal.. iskk..kenapa aku ni?? sampai cam ni skali aku pk...sekarang ni bulan Ramadhan...bulan mulia dan bulan penuh keampunan...hari gak..dah ilang sakit kpla...tepi anak tekak aku pulak membengkak...sakit tuhan jerk yang tau...dah bengkak anak tekak...sekaligus bengkak gusi aku...MAkkkkk......sakit.... time cam ni baru tingat mak kat kampung..kalu mak ader dekat kan senang...sakit skit leh ngadu...rindu kat mak la pulak...iskk..dah la aku sakit tekak...nk menelan pun..masyaallah...sakitnyer...sudah nyer aku mkn skit jerk...makan berpada-pada..yang pedas langsung tak aku usik..padahal tu la makanan aku.. Tapi aku tak tau la kenapa aku sedih sgt... sedih..rasa pilu..rasa macam² la... entah la.. Tuhan jerk yang tau perasaan aku hari ni yang ntah aper².. .

1 ulasan:

::dazz:: said...

ishh..
ms sakit tu ler nk manje2 ngn huby
ko mtk ler pape ngn die kompem die kasik. ekeke