? ??????????????Vintage Ipod? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??316 Grabs Today. 4315 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Stars and Music? ????? ?? ???Rating: 4.8 (35 Ratings)??316 Grabs Today. 7877 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, January 8, 2009

KaWaN...

Dulu....

Jika aku dalam kesusahan

kau sedia membantuku

jika aku dalan kesedihan

kau hadir menyenangkanku

jika aku kesunyian

kau datang menghiburkanku

jika aku memerlukan bantuan

kau sedia menghulur tangan


Sekarang....

Di saat aku memerlukanmu

Kau tiada disisi

Di saat aku menagih kasihmu

Kau pergi tanpa aku sedari

Di saat aku memerlukan perhatianmu

Kau hanya memandang dari jauh

Apa dosaku padamu?

Mengapa kau pergi tanpa seucap kata?


Banyak janji...

Yang telah kau ungkapkan dahulu

Mana hilang kata manismu

Mengapa kau berubah?

Jika ada silapku padamu

Ampunkanlah diriku

Kembalilah KAWANKU.....




1 ulasan:

Cikgu Nort said...

kawan ada 2 jenis.. ada yg kawan kedai kopi... yg akan lari bila kita x blanja diaorg... n kawan bleh bw blik umah... yg sudi melawat jenazah kita bila kita mati kelak... pk la mana 1 kawan yg paling dekat dengan kita....